08 mei 2007

Tjoektjoek

Een beetje ondernemer reist niet met de trein. Een onderzoekje van ondernemersblad Sprout van vorig jaar laat zien dat ruim 80% van de ondernemers veel liever met de auto gaat. Kom je ook niet op tijd, maar heb je in ieder geval het gevoel dat je je lot in eigen hand hebt. En toch: vanochtend zaten maar liefst drie ondernemers (Laura, Ritzo en ik) in de intercity naar Amsterdam. Wat een ervaring! Ritzo schrijft op zijn blog over het geniale prijsbeleid van de NS: drie retourtjes zonder korting voor 180 euri, met korting voor 205. Laura schrijft (binnenkort) over de handige en minder handige gadgets zoals het stopcontact, de koffie uit een rugzak en het haakje om je jas in je gezicht te hangen. En ik schrijf dit in de vertraagde stoptrein van Amersfoort richting Groningen, waar ik in zit omdat ik door de vertraging van de intercity van Amsterdam naar Amersfoort mijn aansluiting gemist heb. Erg leuk dus, die trein. Voor een keer in de twee jaar of zo.

categorie: schouderklopje

Geen opmerkingen: